همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم، کلید هوشمند یکی از اصلی‌ترین عنصر برای داشتن سیستم کنترل روشنایی هوشمند است. این کلیدها عمدتا از طریق ریموت کنترل و همینطور تلفن همراه نیز قابل کنترل هستند. همین ویژگی سبب تمایز چشم‌گیر کلیدهای هوشمند با سایر کلیدها شده است.

در ابتدای این مقاله به مزایای کلید هوشمند ایرانی می‌پردازیم. در ادامه نکاتی را مطرح می‌کنیم که هنگام خرید کلید تاچ ایرانی یا کلید و پریز روشنایی باید به آن‌ها توجه کرد. در نهایت ویژگی‌های کلید نستک را به صورت خلاصه بیان می‌کنیم.

مزایای کلید هوشمند ایرانی

  • قیمت مناسب کلید هوشمند ایرانی نسبت به برندهای خارجی

کلیدهای هوشمند ایرانی نسبت به سایر برندهای خارجی به دلایل متعددی از قیمت مناسب‌تری برخوردارند. یکی از آن دلیل‌ها نوسانات ارز است. دلیل دیگر هزینه‌های مربوط به حمل و نقل و وارد کردن محصول به ایران است که باعث می‌شود قیمت محصولات خارجی سر به فلک بکشد!

  • عدم کسری موجودی

یکی از مشکلاتی که هنگام خرید محصولات خارجی از جمله کلید هوشمند خارجی با آن رو به رو هستیم مسائل مربوط به گمرک و واردات و صادرات است. بنابراین محصول در اسرع وقت به دست مشتری نمی‌رسد. بر خلاف کلیدهای هوشمند ایرانی که با این معضل رو به رو نیستند! از این رو، علاوه بر مشتریان که رساندن محصول به دست آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، افرادی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت دارند می‌توانند روی این ویژگی مثبت حساب کنند تا پروژه آن‌ها به تعویق نیافتد.

یکی از مزیت های کلید هوشمند ایرانی عدم کسری موجودی است. کلید روشنایی ایرانی به دلیل تولید داخلی نیازی با مشکلات واردات صادرات و نوسانات ارز مواجه نمی شود.
موجودی کامل محصولات، از مهم ترین امتیازهای کلید هوشمند ایرانی است.
  • گارانتی و پشتیبانی سریع و به موقع

گارانتی یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که هنگام خرید هر محصول باید به آن توجه کرد. گارانتی و پشتیبانی برندهای خارجی اغلب به دلیل عدم وجود قطعات در ایران ممکن است با مشکلاتی مواجه شود. اما، قطعات محصولات ایرانی به دلیل تولید داخلی همیشه در دسترس خواهند بود. بنابراین، تعویض یا تعمیر آن به راحتی انجام می‌شود. کلیدهای تاچ هوشمند ایرانی هم از این قاعده مثتثنی نیستند و ارائه خدمات بدون هیچ مانعی صورت می‌گیرد.

استفاده از کالاهای خارجی از جمله کلید هوشمند خارجی به دلیل مشکلاتی از قبیل نبود قطعات غالبا با مشکل مواجه می شود. به همین دلیل استفاده از کلید های هوشمند ایرانی توصیه می گردد.
همیشه می‌توان روی گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات ایرانی حساب کرد.
  • کلید هوشمند ایرانی سازگار با استاندارد سیم کشی برق ایران

یکی از مزیت‌های استفاده از کلید روشنایی ایرانی سازگار بودن با استاندارد سیم‌کشی ایران است. به این معنا که هنگام نصب این کلیدها نیازی به تغییر سیم کشی خانه و ساختمان نیست. بنابراین، دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های هنگفت برای تغیر سیم کشی و تحمل دردسرهای آن نیست. ناگفته نماند که کلیدهای نستک نیز از این ویژگی مهم برخوردارند و به راحتی در اکثر قوطی های برق معمولی نصب می‌شوند.

  • مشاوره رایگان

همیشه قبل از این که محصول موردنظرمان را بخریم سوال‌هایی در ذهنمان ایجاد می‌شود. گاهی اوقات تنها تیم مشاوره همان شرکت می‌تواند پاسخگوی ابهاماتمان باشد. عدم دسترسی به تیم مشاوره شرکت‌های خارجی یکی از مشکلات خرید از برندهای خارجی است. در حالی که شرکت‌های تولید کننده کلید و پریز هوشمند و مدرن ایرانی همیشه برای پاسخگویی سوالات ما آماده و در دسترس هستند.

دسترسی به مشاوره رایگان و بهره گیری از خدمات یکی از امتیازهای کلید تاچ هوشمند ایرانی می باشد.
بهره مندی از مشاوره و پشتیبانی رایگان از امتیازهای کلید هوشمند ایرانی است.

مشاوره خرید و قیمت

برای اطلاع از قیمت‌ کلید های هوشمند و دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  • قابل نصب در تمامی جعبه‌های برق

معمولا، ابعاد جعبه‌های برق در استاندارد اروپایی 82*82 میلی‌متر می‌باشد که عمدتا در ایران از این استاندارد استفاده می‌شود. ابعاد و اندازه کلید هوشمند ایرانی توکار با این استاندارد منطبق است تا به راحتی در جعبه‌های برق قرار گیرند. از طرفی، چنگه‌هایی که پشت کلیدهای روشنایی ایرانی تعبیه شده باعث می شود تا محکم در جای خود قرار گیرد.

  • محتوای آموزشی رایگان با زبان فارسی

اغلب ما هنگام نصب و استفاده از برندهای خارجی به دلیل ارائه کاتالوگ‌ها و ویدیوهای آموزشی انگلیسی زبان با مشکلاتی مواجه می‌شویم. این در حالی است که برندهای کلید هوشمند ایرانی با تولید محتوای آموزشی به زبان فارسی ما را از سردرگمی‌های پیش آمده دور می‌کنند.

ویژگی های کلید هوشمند ایرانی نِستِک (NESTECH)

انتخاب کلید لمسی هوشمند ایرانی با کیفیت و دوام بالا در میان طیف وسیعی از کالاهایی که بعضا کیفیت مطلوبی ندارند، باید کاملا آگاهانه انجام شود. بنابراین، باید به نکات زیادی هنگام خرید کلید لمسی توجه کرد. کلید تاچ هوشمند ایرانی نستک یکی از برندهای با کیفیت داخلی است. قیمت این کلید لمسی ایرانی نسبت به سایر برندهای خارجی مقرون به صرفه تر و قابل لمس‌تر است. این محصول به دلیل تولید داخلی و تیم فنی قوی همیشه موجودی مورد نیاز را از قبل تأمین و برآورده می‌کند. از سوی دیگر، نِستِک ایران با ارائه مشاوره و خدمات به موقع و سریع، رضایت مشتریان را که مهم‌ترین اولویت است، جلب می‌کند. همه محصولات نستک با استاندارد سیم‌کشی ایران هماهنگ هستند و به راحتی در تمامی جعبه‌های برق نصب می‌شوند. از طرفی، تیم تولید محتوای نستک با ارائه ویدیو آموزشی نصب کلید و سایر محتواهای متنوع دیگر، مخاطبان خود تنها نمی‌گذارد.

اگر قصد هوشمند سازی خانه خود را دارید میتوانید از اینجا اقدام به خرید کلید هوشمند نِستِک کنید.

امتیاز شما برای ما ارزشمند است. برای امتیاز کلیک نمایید!
[کل: 3 میانگین: 3.7]

مطالب مشابه

بازار و صنعت

بیشتر بخوانید…