گارانتی محصولات نستک
خدمات پس از فروش تا ۴ سال
تعمير، تعويض و تحويل فوری
شرایط گارانتی محصولات نستک
تمامی محصولات نستک، ازجمله کلید لمسی هوشمند، دیمر هوشمند و سایر محصولات از زمان خريد به مدت ۲ سال برای تعويض و تعمير ضمانت میشوند و در مجموع به مدت ۴ سال برخوردار از خدمات پس از فروش هستند. زمان شروع دورهی ضمانت محصولات نستک و خدمات پس از فروش هر کالا برابر با تاريخ فاکتور صادر شده از سوی شرکت نستک يا عامل توزيع محصولات نستک است. همچنین، محصولات نستک را میتوانید با مراجعه به این سایت به صورت آنلاین خریداری نمایید.
شرایط ضمانت
- مشتری میتواند به شرط رعايت پلمب فيزيکی کالا (حفظ برچسبهای پنل شيشهيی و گارانتی مدارهای الکترونيکی، نوار محافظ ولتاژ بالا و ضربه نخوردن قطعات داخلی) تا ۴۸ ساعت پس از خريد کالا مطابق فاکتور صادر شده، از امتیاز ضمانت تعويض بی قيد و شرط کالا بهره برد.
- گارانتی محصولات نستک تنها شامل عيب و ايراد مربوط به مدارها و قطعات الکترونيکی میشود.
- برای برخورداری از خدمات دورهی ضمانت محصولات نستک، ارائهی فاکتور خريد کالا با ذکر شمارهی سريال محصول ضروریست. هر گونه خدشه در فاکتور کالا باعث بیاعتبار شدن ضمانتنامه میشود.
- هر نوع تغيير فيزيکی، از جمله شکستگی، خراشیدگی، تغيير شکل، زنگزدگی، سوختگی، آسيبهای ضمن حمل و نقل، آسيبهای ناشی از نوسان برق شامل خدمات ضمانت نمیشود.
- ارائهی خدمات دورهی ضمانت به طور مستقيم از طرف شرکت نستک ارائه میشود. انجام هر نوع تعمیر و دستکاری از سوی هر کس غير از کارشناس شرکت نستک، ضمانتنامه را از اعتبار میاندازد.
- پس از ارسال کالای معيوب به شرکت، در صورت رعايت شرايط ضمانتنامه، با عيبيابی و تأييد کارشناس فنی شرکت، کالای معيوب يا تعمير يا با کالای سالم تعويض میشود.
سایر شرایط
- هزينهی ارسال کالای معيوب به شرکت بر عهدهی مشتری است.
- هزينهی ارسال کالای تعمير يا تعويض شده در دورهی ضمانت بر عهدهی شرکت است.
- در صورتی که شرايط ضمانت کالای معيوب با تشخيص کارشناس فنی شرکت رعايت نشده باشد، تمامی هزينههای ارسال کالا بر عهدهی مشتریست.
- در صورتی که ضمانت کالای معيوب بیاعتبار باشد، همچنان میتوان از خدمات پس از فروش در دورهی زمانی تعريفشده بهره برد.
- تمامی هزينههای تعمیر یا تعویض کالای معیوب پس از اتمام دوره گارانتی محصولات نستک و طی دورهی خدمات پس از فروش بر عهده مشتری است.
- تمامی هزينههای ارسال و دريافت (پست، پيک، باربری و…)، تعمير يا تعويض کالای معيوب، پس از دورهی ضمانت، بر عهدهی مشتریست.